Jelikož naše společnost zaměstnává více než 50 % zaměstnanců se zdravotním postižením, můžeme Vám za čerpání našich služeb nebo za nákup zboží od nás poskytnout náhradní plnění.
CO JE NÁHRADNÍ PLNĚNÍ?
Náhradní plnění je jeden ze způsobů, jak dodržet zákonem určené zaměstnávání osob se zdravotním postižením (OZP) v povinném podílu 4 % k celkovému počtu zaměstnanců. §81 novelizovaného zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti platí pro všechny firmy a zaměstnavatele s více než 25 zaměstnanci, a rovněž pro instituce, které jsou organizační složkou státu.
Povinnost pro splnění tzv. povinného podílu zaměstnavatelé splní pokud:
- Zaměstnají osoby se zdravotním postižením v poměru min. 4 % k celkovému počtu zaměstnanců.
- Odeberou výrobky či služby od zaměstnavatelů s více než 50 % zaměstnanci se zdravotním postižením.
- Odvedou do státního rozpočtu 2,5 násobek průměrné mzdy za každou každou OZP, kterou by zaměstnavatel měl zaměstnat.
- Vzájemnou kombinací způsobů uvedených v bodech a až c.
JAK NÁHRADNÍ PLNĚNÍ NABÍZÍME?
Pro čerpání náhradního plnění stačí od nás odebírat služby nebo zboží.
PROČ VYUŽÍT NÁHRADNÍ PLNĚNÍ?
- Náhradním plněním podpoříte zaměstnávání osob se zdravotním postižením.
- Ušetříte na zbytečných výdajích ve formě odvodu státu.
- Pomůžete optimalizaci Vašich podnikových nákladů.
JAK ZAÚČTOVAT NÁHRADNÍ PLNĚNÍ?
Ze zákona máme povinnost vložit do evidence údaje o poskytnutém plnění do 30 kalendářních dnů od jeho zaplacení.
Pokud tedy máte zájem o vystavení faktury v režimu náhradního plnění, stačí nám tuto skutečnost sdělit spolu s e-mailovou adresou na kontaktní osobu, které následně dojde oznámení z portálu ÚP o odebraném zboží nebo službách v režimu náhradního plnění.
CO VŠE BUDEME POTŘEBOVAT?
Ve zkratce jde o všechny potřebné údaje, které běžně udáváte při řešení faktur. Čili:
- Název firmy
- IČO
- DIČ
- Adresa/sídlo
- E-mail či telefon